Stem op mijn column voor metro! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Annemiek Vliet - WaarBenJij.nu Stem op mijn column voor metro! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Annemiek Vliet - WaarBenJij.nu

Stem op mijn column voor metro!

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

15 Mei 2015 | Nederland, Utrecht

Hoi lieve mensen,

Ik heb een column geschreven voor metro over het eindexamen en Simone.
Hij is gepubliceerd op de site en als ik genoeg stemmen krijg (waarschijnlijk alleen vandaag), wordt de column in de krant gepubliceerd.
Willen jullie mij helpen met delen en stemmen?
Dit is de link:

http://www.metronieuws.nl/lezerscolumn/anne-blossom/actueel/2015/05/ode-aan-mijn-zusje

Liefs,
Annemiek

  • 15 Mei 2015 - 21:28

    Wim En Betty En De Rest:

    Gestemd! Grote klasse. Ik hoop dat ie op papier komt. Groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Annemiek

La Vie Parisienne: Het leven in Parijs. Geniet mee van mijn (hopelijk) avonturen in het sprookjesachtige Parijs. Hier ga ik viijf maanden studeren aan de Université Paris-Sorbonne. On y va!

Actief sinds 17 Sept. 2013
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 16117

Voorgaande reizen:

17 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: