Ode aan mijn zusje: mijn column voor metro - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Annemiek Vliet - WaarBenJij.nu Ode aan mijn zusje: mijn column voor metro - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Annemiek Vliet - WaarBenJij.nu

Ode aan mijn zusje: mijn column voor metro

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

16 Mei 2015 | Nederland, Utrecht

Help Simone en mij en STEM om mijn column in Metro te krijgen! Het duurt maar een minuutje en wij zouden het zo gaaf vinden! Ik kan jullie stemmen gebruiken! Alvast bedankt :)

http://www.metronieuws.nl/lezerscolumn/anne-blossom/actueel/2015/05/ode-aan-mijn-zusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Annemiek

La Vie Parisienne: Het leven in Parijs. Geniet mee van mijn (hopelijk) avonturen in het sprookjesachtige Parijs. Hier ga ik viijf maanden studeren aan de Université Paris-Sorbonne. On y va!

Actief sinds 17 Sept. 2013
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 16106

Voorgaande reizen:

17 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: